• 0

Ofte stillte spørsmål

Hvordan velger jeg produkter i min egen Fjordbox?

Klikk deg rundt på nettsiden og legg de produktene du ønsker i kurven. Du kan enten legge flere enkeltprodukter eller en av våre STANDARD BOXER hvor innholdet er valgt ut fra hvilke produkter vi mener dekker behovet ditt.

Gå til kassen og betal som vanlig. Produktene vil nå leveres til deg hver måned fremover. Når Fjordboxen din er blitt registrert kan du når som helst før neste utsendelse gå inn og redigere hvilke produkter du ønsker i påfølgende Fjordbox-levering

Hvordan stopper jeg min Fjordbox?

I ditt kontrollpanel kan du enkelt stoppe ditt abonnement. All betaling og utsendelse av FJORDBOX opphører umiddelbart. På kontosiden trykker du på STOPP-knappen og dermed er boxen stoppet. Du kan når som helst starte boxen din igjen.

Jeg har ikke mottatt min Fjordbox, hva gjør jeg?

Vi bruker Helt Hjem som vår distributørpartner. For raskt betjening kan spørsmål om levering og sporing gjøres direkte her https://helthjem.freshdesk.com/support/tickets/new

HeltHjem telefonsupport: 974 77 771 . Telefontid: Hverdager 08:00 – 20:00

Når sender dere første boxen?

Vi sender din første FJORDBOX dagen etter at du har gjennomført bestillingen. Vi regner rundt en ukes levering fra boxen er sendt fra oss til den når døren din, noen tilfeller raskere – se ellers sporing. Din neste FJORDBOX sendes samme dato i påfølgende måned.

Kan jeg spore min Fjordbox?

Ja – under min konto finner du sporing for hver Fjordbox som er sendt ut til deg. Skulle du ellers ha spørsmål om hvor din Fjordbox befinner seg ta kontakt med oss.

Hvor leverer dere Fjordbox?

Vi Sender FJORDBOX til hele Norden. Dette inkluderer Svalbard. Fjordbox leveres på døren din av Helt Hjem.

Hvilke betalingsmetoder kan jeg benytte?

Du kan benytte følgende betalingsmetoder: Betalingskort: VISA, MASTERCARD og AMERICAN EXPRESS. Faktura: Sendes sammen med din leveranse. Fakturagebyr 29,-

Hvordan bytter jeg betalingsmetode?

  1. Logg inn på ditt brukerpanel
  2. I menyen velg «Betalingsmetoder»
  3. Velg «Legg til betalingsmetode»
  4. Velg kredittkortbetaling og klikk «Legg til betalingsmetode»
  5. Du kan legge til så mange betalingmetoder du ønsker.
  6. Klikk på «Gjør til standard» for å velge ønsket betalingsmetode for din Fjordbox

Hvordan endrer jeg leveringsadressen?

Logg deg inn på konto > Min konto Trykk på blyanttegnet og «Rediger» på siden av din addresse Legg inn din nye adresse

Hva om jeg ikke er hjemme når Fjordbox leveres?

Alle Fjordbox leveres på døren, postkasse eller nærmeste MyPack utleveringssted. Om du ikke er hjemme ved levering legges boxen et trygt sted pakket inn i plast som beskytter mot vær. Når Fjordbox er levert hos deg får du en sms.

Hvordan bytter jeg produkter i min Fjordbox?

1. Logg deg inn på din konto
2. På kontosiden ser du innholdet i din Fjordbox. Her kan du ta bort eller legge til nye produkter fra produktsidene ved å øke eller redusere antall i «Antall-boksen»
3. Husk å trykke «Oppdater og lagre» knappen slik at Fjordboxen din oppdateres.
4. Ved neste utsendelse får du den oppdaterte boxen med dine valgte produkter!