• 0

Ofte stillte spørsmål

Er det binding på Fjordbox-leveringene?

Absolutt ikke – du bestemmer selv når du vil stoppe leveringene dine i sitt kontrollpanel

Hvor ofte leveres Fjordbox?

Fjordbox leveres månedlig.

Hvordan velger jeg produkter jeg vil ha i mine leveringer?

Klikk deg rundt på nettsiden og legg de produktene du ønsker i kurven. Du kan enten legge flere enkeltprodukter eller en av våre STANDARD KASSER hvor innholdet er valgt ut fra hvilke produkter vi mener dekker behovet ditt.

Gå til kassen og betal som vanlig. Produktene vil nå leveres til deg månedlig. Når du er kommet i gang kan du når som helst før neste utsendelse gå inn og redigere hvilke produkter du ønsker i påfølgende levering

Hvordan bytter jeg på produktene i mine leveringer?

1. Logg deg inn på din konto
2. På kontosiden ser du innholdet i din kasse. Her kan du ta bort eller legge til nye produkter fra produktsidene ved å øke eller redusere antall i “Antall-boksen”
3. Husk å trykke “Oppdater og lagre” knappen slik at informasjonen din oppdateres.
4. Ved neste utsendelse får du den oppdaterte kassen med dine valgte produkter!

Har dere kun abonnement-løsning?

Ja! Vi mener kosthold er som mosjon og trening. Det handler om gode matvaner. Kontinuitet over tid gir resultater. Fjordbox-produktene er utviklet for å tilgjengelig når du har behov for et sunt og raskt måltid: Frokost eller lunsj.

Hvordan stopper jeg leveringene?

I ditt kontrollpanel kan du enkelt stoppe leveringene. All betaling og utsendelse opphører umiddelbart. På kontosiden trykker du på STOPP-knappen og dermed er boxen stoppet. Du kan når som helst starte leveringene igjen.

Jeg har ikke mottatt min leveranse, hva gjør jeg?

Vi bruker Helt Hjem som vår distributørpartner. For raskt betjening kan spørsmål om levering og sporing gjøres direkte her https://helthjem.freshdesk.com/support/tickets/new

HeltHjem telefonsupport: 974 77 771 . Telefontid: Hverdager 08:00 – 20:00

Når sender dere første levering?

Vi sender din første leveringX dagen etter at du har gjennomført bestillingen. Vi regner rundt en ukes levering , noen tilfeller raskere – se ellers sporing. Din neste forsendelse sendes samme dato i påfølgende måned.

Kan jeg spore mine forsendelser?

Ja – under min konto finner du sporing for hver forsendelse som er sendt ut til deg. Skulle du ellers ha spørsmål om hvor din forsendelse befinner seg ta kontakt med oss eller HeltHjem

Hvor leverer dere?

Vi leverer til hele Norden. Dette inkluderer Svalbard. Vi benytter Helt Hjem og PostNord

Hvilke betalingsmetoder kan jeg benytte?

Du kan benytte følgende betalingsmetoder: Betalingskort: VISA, MASTERCARD og AMERICAN EXPRESS. Faktura: Sendes sammen med din leveranse. Fakturagebyr 29,-

Hvordan bytter jeg betalingsmetode?

  1. Logg inn på ditt brukerpanel
  2. I menyen velg “Betalingsmetoder”
  3. Velg “Legg til betalingsmetode”
  4. Velg kredittkortbetaling og klikk “Legg til betalingsmetode”
  5. Du kan legge til så mange betalingmetoder du ønsker.
  6. Klikk på “Gjør til standard” for å velge ønsket betalingsmetode for dine leveranser

Hvordan endrer jeg leveringsadressen?

Logg deg inn på konto > Min konto Trykk på blyanttegnet og “Rediger” på siden av din addresse Legg inn din nye adresse

Hva om jeg ikke er hjemme når sendingen leveres?

Alle leveranser leveres på døren, postkasse eller nærmeste MyPack utleveringssted. Om du ikke er hjemme ved levering legges kassen et trygt sted pakket inn i plast som beskytter mot vær og vind. Når forsendelsen er levert hos deg får du en sms.