Ofte stillte spørsmål

Inneholder FJORDBOX-produktene gluten?

Vi benytter ikke råvarer med med gluten. Men i produksjonslokalene produseres også produkter med glutenholdige råvarer. dette betyr at våre produkter kan ha spor av gluten 

Hvor er produktene produsert?

Vi har egen produksjon i Sandnes – Rogaland.

Jeg har ikke mottatt min leveranse, hva gjør jeg?

Vi bruker Helt Hjem som vår distributørpartner. For raskt betjening kan spørsmål om levering og sporing gjøres direkte her https://helthjem.freshdesk.com/support/tickets/new

HeltHjem telefonsupport: 974 77 771 . Telefontid: Hverdager 08:00 – 20:00

Når blir ordren min sendt?

Vi sender ordrer hver dag. Ordrer som er registrert innen kl 10:00 blir sendt samme dag.

Kan jeg spore mine forsendelser?

Ja – under min konto finner du sporing for din forsendelseg. Skulle du ellers ha spørsmål om hvor din forsendelse befinner seg ta kontakt med oss eller HeltHjem

Hvor leverer dere?

Vi leverer til hele Norden. Dette inkluderer Svalbard. Vi benytter Helt Hjem og PostNord

Hvilke betalingsmetoder kan jeg benytte?

Du kan benytte følgende betalingsmetoder: Betalingskort: VISA, MASTERCARD og AMERICAN EXPRESS.

Hvordan bytter jeg betalingsmetode?

  1. Logg inn på ditt brukerpanel
  2. I menyen velg “Betalingsmetoder”
  3. Velg “Legg til betalingsmetode”
  4. Velg kredittkortbetaling og klikk “Legg til betalingsmetode”
  5. Du kan legge til så mange betalingmetoder du ønsker.
  6. Klikk på “Gjør til standard” for å velge ønsket betalingsmetode for dine leveranser

Hvordan endrer jeg leveringsadressen?

Logg deg inn på konto > Min konto Trykk på blyanttegnet og “Rediger” på siden av din addresse Legg inn din nye adresse

Hva om jeg ikke er hjemme når sendingen leveres?

Alle leveranser leveres på døren, postkasse eller nærmeste MyPack utleveringssted. Om du ikke er hjemme ved levering legges kassen et trygt sted pakket inn i plast som beskytter mot vær og vind. Når forsendelsen er levert hos deg får du en sms.